miercuri, 17 octombrie 2012

Toarta agăţată de Cer




Tata Viorel 


Eu, căruia mi-a fost hărăzit să mă nasc prin părţile estea, cu biserica pe dealul din fundul grădinii, cu strămoşii îngropaţi cu cruce la căpătâi şi cu o mamă Sfântă, care îşi rupea de la Sufllet ca să ne înveţe de bine şi de frumos, mi-am crescut copchiii cu "poveşti nemuritoare" din Biblie! Le ceteam în fiecare dimineaţă, înainte să se spele pe ochi! După aia le dădeam drumul în lume! Or crescut frumos, îs cuminţi, sănătoşi şi nu ştiu dacă îs mai "spălaţi pe creier" ca alţii, cărora li s-or cetit "dovezi" că Dumnezău Drăguţu nu există! Dar sigur îs mai împăcaţi cu lumea asta şi poci muri liniştit că le-am lăsat o toartă de care să se agaţe când le-o fi mai greu! În rest, i treaba lor în ce aleg să creadă! Or bătut toată lumea asta, or cetit din toate învăţăturile pământului, dar toartă mai bună ca asta de acasă, agăţată de Cer, n-or găsit!  

..............................



foto: Mihai Sin


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu